AssisDent-palvelussa on tuotantojulkaisun jälkeisiä häiriöitä osassa toiminnallisuuksia.
Häiriöiden johdosta:
- Kelatilityksen tekeminen estyy, jos Kelan toimipistettä ei ole valittu
- Ongelman voi kiertää valitsemalla Kelan toimipisteen, jolloin tilitys onnistuu
- Korjaus vaatii erillisen korjausjulkaisun, josta tiedotamme erikseen
- Yritysasiakkaan koontilaskutus estyy samaan tapaan kuin Kelatilitykset, jos yritysasiakasta ei ole valittu
- Ongelman voi kierää Asiakaslaskutus-rekisterissä valitsemalla Asiakas-tietokenttään yritysasiakkaan, jonka avoimet saatavat halutaan laskuttaa
- Korjaus vaatii erillisen korjausjulkaisun, josta tiedotamme erikseen
- Lukitut sähköiset lääkemääräykset saa virheellisesti muunnettua kirjallisiksi lääkemääräyksiksi
- Palvelinpuolen korjausjulkaisu julkaistaan tänään, ei näy loppukäyttäjille
- Sähköisen lääkemääräyksen OID-juuri muodostuu virheellisesti yksittäisillä käyttäjillä
- Palvelinpuolen korjausjulkaisu julkaistaan tänään, ei näy loppukäyttäjille
Korjausjulkaisut toiminnallisuuksiin ovat työn alla, palvelinpuolen korjaukset jo julkaisussa. Tiedotamme loppukäyttäjiin vaikuttavista korjausjulkaisuista erikseen.
Pahoittelemme häiriöistä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.